Drogy a hádky ve vztahu
Swed
Mám problém s erekcí už roky a přítelkyně spíš nejlepší kamarádka mi nadává,ponižuje a mí názory jsou dětinský tvrdí ,ale před zjištěním problému jsem byl chytrý,vtipný a v názorech si rozumíme tvrdila.Teď jsem pro ní směšný a nezajímaví i když to chápe a pomůže mi.To tvrdila.Má mě moc ráda a říká mi věci které nikomu neřekla to též tvrdila.Bere pervityn dlouho.Stále o ní mám zájem.Kvulí ní se chci uzdravit tak jsem objednaný na andrologické vyšetření.Psichycky jsem na dně a bojím se že to bude horší uvažuju o smrti.Nejsem to už já.Proč mě uráží,zpochybňuje a za dětinského má?Jsem zní nervozní.Myslím,že mě už využívá.Sem ochotný,hodný ve všem jí vyhovím pomáhám s bydlením i sex máme ale bez pohlavního stiku.Je to hlavní důvod jejího chování nebo i drogy hrajou velkou roli.Prosím poraďte mi má to cenu sní být nebo to bude horší.Hodňe se kvůli ní trápím nevím jestli bych víc zvládnul.Dopředu děkuji.

Odpověděl: Amrit Sen
Swede, opět zdravím.
Část dotazu se s předchozím prolíná, zkusím tedy reagovat na témata, respektive otázky, které jsem v předchozím dotazu nezaznamenal.
Není se co divit, že Vy, ani partnerka, nejste v partnerském vztahu spokojeni, to prostě ke vztahům, ve kterých figurují drogy, bohužel patří.
Vy i partnerka jste, opravte mě prosím, jestli se pletu, mladí a nárok partnerky na spokojený sexuální život Vaší je zcela legitimní.
Jestli s partnerkou zůstávat, či ne, Vám, odpusťte, neporadím, nevím o nikom z vás, ani o vztahu, téměř nic.
Proto Vám doporučuji vyhledat podporu a pomoc, promluvit o tom, co prožíváte s odborníky.
Další, absolvovat vyšetření odbornými lékaři, jak somatickými, tak těmi, kteří se specializují na psychiku, protože ať už má jít o tělesný, nebo psychický problém, zpravidla spolu souvisí.
Připočteme li užívání drog, není se čemu divit, jak jsem psal, to sebou přináší řadu potíží, jak zdravotních, tak vztahových. Problémy, které existovaly už dříve, byť se mohlo zdát, že od nich drogy ulevily, nebo je zastřely, se v souvislosti s užíváním, ve skutečnosti, jen prohlubují a vždy se časem v závažnější formě provalí na povrch.
Dokážu si představit, že se Vám s lékaři o užívání drog mluvit nechce, pak byste si měl o tom všemotevřeně promluvit s odborníkem některé bezplatné služby pro uživatele návykových látek, lze i zcela anonymně, nejlépe s psychiatrem - adiktologem.
Zachytil jsem, že snad uvažujete nad tím si něco udělat a vše skončit. Apeluji na Vás, vše se dá řešit, co je teď nejdůležitější, nezůstávejte v pochybách, deziluzi a zoufalství sám, svěřte se s trápením a bolestí, kromě odborníků i někomu dalšímu, mimo okruh uživatelů drog, čím dříve, tím lépe. Věřte, že se Vám uleví.
Nabídka kontaktů z minulé odpovědi stále platí,
kdykoli napište, jsme tu pro Vás.
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrný,
Amrit Sen.