Krvný test pervitín
Bobo
Po akej dobe je test schopný odhaliť v krvy metamfetamín pri jednorazovom užití.
Či je možné že pri malom množstve sa nemohlo jednať o nurofren plus alebo ine lieky na kašeľ?

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás dravím Vás,
na Váš předchozí, obdobný dotaz jsem před momentem reagovala. Kopíruji i sem:
je to vždy velmi individuální, v závislosti na frekvenci užití, kvalitě užité látky a schopnosti organismu, jak dalece je schopen toxické látky odbourat. Proto se to může u různých osob mírně lišit, údaje níže tedy berte prosím, jako pouze údaje orientační.
Pervitin
detekce moč = 3 až 21 dní (při ,,občasné" konzumaci cca do týdne)
detekce krev = 1 až 3 dny
detekce sliny = totožná jako u krve
Dále přikládám užitečné informace:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke/testovani-na-pritomnost-drog.html
http://poradnaprorodice.cz/9-rad-rodicum.html
Doplnění:
Některé léky mohou způsobit falešnou pozitivitu, ale pokud je test proveden v toxikologické laboratoři, lze to přesně zjistit, zda šlo o drogy nebo nějaké léky.
S pozdravem, MK