Píchnutí
Lenka
Dobrý večer mám dotaz jsem bývalý uživatel drog a jelikož nemám žádné žíly a srazí se mi krev tak při třetí aplikaci drogy jsem měla problém a drogu s ředenou mou krvi srazenou jsem si píchla po hodině a půl a od té doby mi he vážně furt zle nemohla jsem něco špatně udělat

Odpověděl: Amrit Sen
Lenko, zdravím Vás,
díky za důvěru. Ptáte se, jestli jste něco udělala špatně. Odpusťte, ale jediné, co jste udělala dobře, že jste nám napsala, takže jestli Vám je i v tuto chvíli zle, vyhledejte lékařskou pomoc, nebo si zavolejte záchranku.
Pokud je už dobře, měla byste se vyhnout injekčním aplikacím a  ROZHODNĚ SI UŽ NIKDY "NEDÁVAT" "KRVÁK", pokud nejde o drogu s besprostředně aspirovanou "konrolní" krví.
Píšete, že jste bývalý uživatel, šlo tedy o jednorázový relaps?
Pokud ano, berte zkušenost jako jasnou zprávu organizmu, že se máte drogám vyhnout a s relapsem se svěřte odborníkům i blízkým, mimo scénu uživatelů drog, případně zajděte na mítink svépomocného společenství NA. V opačném případě, pokud relaps terapeuticky, nebo jinak nezpracujete, riskujete, že dříve, nebo později přejde do recidivy, ze které bude velmi těžké uzdravit se a zachránit.
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrná,
Amrit Sen.