Kratom
Ondřej
Dobrý den prosím vás chci se jen zeptat jestli je kratom opiat a jestli jej lze nalézt v moči s pokud ano jak dlouho se drží v moči děkuji za odpověď

Odpověděl: Amrit Sen
Ondřeji, zdravím Vás,
díky za důvěru. Kratom je tropická rostlina, jejíž listy obsahují zhruba 30 alkaloidů nejrůznějších účinků, tedy od analgetických, tlumících bolest, po pozbuzující, takže o opiát, opioid v pravém slova smyslu nejde.
Záleží na tom, o jaký typ testu by mělo jít, s tím může souviset i případný důvod testu. Pokud by mělo jít o orientační "rychlotest" z moči, pak je málo pravděpodobné, že by měl kratom zachytit.
Naopak laboratorní, tedy nejspolehlivější testy, kratom bez pochyb zachytí.
Proč se vlastně ptáte, z jakého důvodu byste měl být testován?
Pokud se ptáte v souvislosti se silniční kontrolou, pak "namátkový" policejní test s velkou pravděpodobností nezachytí.
Jestli by Vás měli testovat v souvislosti s podezřením ze spáchání protiprávního jednání, nebo byste jevil známky intoxikace, případně v souvislosti s havárií, pak, jak jsem psal, by kratom, pokud byste byl pod jeho vlivem, krevní test jeho přítomnost odhalil.
Jak dlouho je kratom detekovatelný z moči, přesně nevím. Detekovatelnost se u jednotlivých drog a typů drog liší. Odvíjí se, jak jsem psal od druhu testu, ale zejména frekvence užívání, množství a kvality drogy, ale také od metabolismu každého testovaného.
Stačí takto?
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrný,
Amrit Sen.