Zorničky
Uživatel pervitinu
Zdravím mám takový dotaz. Po pervitinu nemám vůbec zvětšené zorničky. Oči mám lesklé úplně jako žárovky ale zorničky vůbec nevíte proč? Kvalita je ta nejlepší přímo od vařiče. Děkuji za odpověď :)

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru. Každý člověk je neopakovatelný originál a drogy na něj mohou účinkovat a působit různě, stejně, jako se dopady jejich užívání mohou u jednotlivců lišit.
S velkou pravděpodobností jde o to, že pervitin užíváte příliš často, málo spíte a málo odpočíváte. Možná ani potravinový a pitný režim nebudou takové, jaké by Vaše tělo i psychika potřebovaly.
Mám za to, že pokud se Vám po užití kvalitního pervitinu nezvětšují panenky, máte nejspíš problémů víc... a závažnějších.
Zkuste si dát od pervitinu na co nejdelší čas oraz, pořádně se vyspat, odpočinout si a dát se "do kupy", jak jen to půjde.
Ať už budete mít po pauze velké panenky, nebo ne, rozhodně Vám to prospěje.
Stačí takto?
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrný/á,
Amrit Sen.