Řidičák
Jak
Dobrý den kdy můžu řídit když sem si dal pervitin 13 říj a minulý týden. neměl sem nic půl roku tak proto se ptám co pomáhá abych to dostal s těla rychleji ven a kdy můžu řídit děkuji za odpověď

Odpověděl: Amrit Sen
Jaku zdravím Vás,
díky za důvěru. "Odbourávání" pervitinu ničím nijak významně neurychlíte, s tím se prostě smiřte.
Řídit můžete, až budete v kondici a Váš organizmus bude pervitinu a všech jeho zbytků prost.
Přítomnost pervitinu se většinou, v závislosti na druhu testu, ale zejména na frekvenci užívání, množství a kvalitě drogy, také na metabolismu každého testovaného, detekuje zhruba v těchto časových úsecích:
Detekce z moči 3 - 21 dní, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne.
Detekce z krve 1 - 3 dny
Detekce ze slin 1 - 3 dny
Stačí takto?
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe i ostatní účastníky silničního provozu opatrný.
Amrit Sen