Pervitín
Marek1990
Dobrý deň chcem sa spýtať pri dávke pervitínu býva často horúčka.. bol uzivany a šnupanim.. moja frajerka si dala pred 2 hodinami.. čiže v 8 hodín . 8:00.. najmenšiu dávku a stále má horúčku ..ako by som jej vedel pomôcť.. nechcem hneď volať sanitku. Čo je dobré na horúčku a pomáha? Niekto mi vie poradit?? Ďakujem

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, Marku,
mezi příznaky spojené s užíváním pervitinu skutečně horečka nepatří. Tělo se nabuzuje na útok či útěk, pochopila bych tedy mírné zvýšení teploty, ale jistě né horečku. Vyloučit nějakou špatnou reakci, alergii nebo i náhodný souběh užití s jiným onemocněním rozeznat ani vyloučit nelze.
Jestli je přítelkyně ve stavu, kdy nekomunikuje, má vysoké teploty a je "mimo", záchranku volejte a řekněte popravdě, co se stalo. Je-li to tak, že má pouze horečku a jinak se zdá vše v pořádku, bude vyhodnocení situace na vás a na přítelkyni.
Budu ráda, když dáte vědět, jak se situace vyvíjí.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.