Chci prestat
Ja
Dobrý den. Píše se mi tohle vážně těžce a dlouho jsem se k tomu odhodlavala ,ale už dál nechci žít takový život. Moc prosím o radu. Mám skvělého přítele i syna a jsem drogové závislá a chtěla bych s tím vážně přestat,ale chtěla bych pokud by to šlo se léčit ambulantně a dál pokračovat v mém životu.chci být doma ne v léčebně a chodit i nadále do práce.mohli by jste mi prosím pomoct

Odpověděl: Jiří Tupý
Dobrý den.
Je dobře, že jste napsala. Zdá se, že ve Vás uzrál ten správný čas pro nastartování nového životního směřování. Vnitřní motivace je jedna z nejpodstatnějších podmínek úspěchu - a tu Vy nyní máte. Uvědomujete si, co vše máte a nechcete o to přijít. Věříme, že nebylo snadné napsat. Chceme Vás proto nyní podpořit v procesu změny.
Píšete, že byste ráda podstoupila ambulantní léčbu závislosti. Obecně lze říci, že se můžete objednat do kterékoliv adiktologické ambulance/poradny, případně do kontaktního centra. Pokud nám napíšete, kde bydlíte nebo které větší město máte poblíž, my Vám rádi zašleme kontakty na adiktologická zařízení ve Vašem okolí.
Ambulantní léčba má své výhody i svá úskalí, stejně jako léčba pobytová. Tedy nejlepší může skutečně být - alespoň pro začátek - kontaktovat ambulanci a začít docházet tam. S odborníkem v ambulanci můžete více probírat svou aktuální situaci, očekávání, trápení, obavy, naděje, radosti... Více o specifikách ambulantní a pobytové léčby naleznete např. zde: http://drogovaporadna.cz/pomoc-a-lecba/lecebne-programy.html
Napište! Za Drogovou poradnu, Jiří Tupý