dodatek
Jája
D den ,asi jsem to zas privolala ,tim jak na vse myslím ,včera se po roce ozval syn jen ahoj ,jak se máš chci s tebou mluvit ,ta jsem odepsala ze mohu ale bude u toho ještě někdo ,po zkušenostech s nim sama nechci být ...
On napsal ...místo pokory ,omluvy ze má strachabych mu něco neudělala !!!! Já jsem v šoku ,tak sem mu připomněla co vše udělal on me ,ty nadávky ,proražení dveří ,ničení nevyzpytatelné chování ,ty ostudy ,vyhrožování starostovi ....a jesli mu náhodou nejebe. ...to je neuvěřitelný čekáte ze bude rovnat věci a on tyhle nesmysly a ze je na ulici ,
Nevím jak by postupoval odborník ale já uz si vážně nevím rady ,vypsala sem mu ze jsem čekala když rok byl na ulici a my ho vytáhli dali šanci ,přítel mu okamžitě dál byt ,práci ,ja byt zařídila od pračky od nádobí ,a vydrželo to pár měsíců než se pruserama o vše připravil ,tohle sem mu vše připomněla ze sem čekalaze se poučí a nic opět na ulici ,ozve se jen když ho vykopne ta holka ,je s ni 14 dnů pak venku ,pak opět s ni a stále takto dokola ,řeže ji jako dobytek ,ona je stejná jako on tak to tak mezi nimi funguje ,hrůza co slyším ,ale tohle ze mi bude psát !!
Dnes jsem se ráno probudila a koukám na to zase jinyma očima a strašně me mrzí ze jsem včera vůbec reagovala ,neměla jsem mu odepisovat .,vite akorát člověka vytočí ,naštve ,říkáte si naposled dostal na zadek ve 12 letech a on mi napíše tohle ,on který mi toho tolik způsobil .
Psala sem mu ze mu je 30 a doteď není schopný se o sebe starat zařídit si ubytovnu ,byt ,cokoliv za celý rok nic ,nechává plynout prusery a pokuty ani poštu na obci nevyzvedava .
Myšlenky se derou ,trápí me to ale vidím sama ze u něj posun žádný a musím si žít svůj život ,není malý a tohle dál nejde .
Udělala jsem velkou chybu ze jsem mu včera odpovídala ??? asi ano .
hezký den .

Odpověděl: Markéta Kordová
Jájo, opět dobrý den,
syn se po roce ozval a jak sama teď vidíte, to, v co jste doufala (pokora, omluva) se nestalo. Sama píšete, že se nic nezměnilo, žádný posun...možná by Vám toto uvědomění mohlo pomoci v dalším rozhodování.
Ptáte se, zda byla chyba odepisovat, protože, teď ráno Vás to mrzí.  Asi nemá smysl si teď něco vyčítat, prostě jste mu odepsala. Možná to berte jako zkušenost, že pokud se zase někdy ozve, zkuste nereagovat hned (pokud to půjde), nechat to trochu uležet, možná vychladnout a nechat odeznít prvotní emoce...
Jak to vidíte s tou schůzkou, sejdete se s ním?
MK