Bludného kruh
Maruna
Zdravím.. chtěla jsem se zeptat proc je tak kurevsky složitý navazovat vztahy mezi fetakama.. proc mají některý lidi potřebu bejt přehnaný žárlivý, paranoidní.. nesmíš se s niky bavit,proc na sebe koukáte ?? Si nějak rozumíte, tak nechceš se rovnou odstěhovat ?? Neříkám že Já žárlivý nejsem. . Ale takhle? Je vůbec mozny mit zdravej vztah? Bez podvádění? normální vztah?

Odpověděl: Markéta Kordová
Maruno, zdravím Vás,
ptáte se, zda jde na drogách navázat ,,normální a zdravý vztah" - obávám se, že ne. Můj názor vychází z mnohaleté praxe. Uživatelé se v tomto směru uzdravují po poměrně dlouhé době a terapii. Pokud hledáte vztah, založený na důvěře a standartních hodnotách, je třeba hledat jinde.
Netuším, do jaké míry Vám drogy zasahují do života a jak to s nimi vidíte do budoucna (?).
Klidně můžete napsat více, lze využít i skrytá poznámka, ta není uveřejněna na webu. Tak to zvažte, když tak se ještě ozvěte.
Mějte se zatím hezky, Markéta.