Pervitin
Miny
Zdravím, potřeboval bych pomoc od závislosti na pervitinu. Teda spíš psychickou radu. Já sám s tim dokáží skončit, ale ale po mesici se najde špatný den a jsem tam zase.

Odpověděl: Amrit Sen
Miny, opět zdravím,
zřejmě nedopatřením jste do systému naší poradny vložil totožný dotaz dvakrát, přikládám tedy kopii předchozí odpovědi:
Díky za důvěru. Je moc fajn, že se svou mnohaletou závislostí chcete něco dělat. Začněte tím, že zavoláte do některé bezplatné pražské ambulantní služby, kde si o všech podrobnostech můžete i anonymně popovídat a poradit se o možných řešeních, není nad osobní pohovor.
Nesejde tolik na tom, jestli se objednáte například do některé adiktologické ambulance, kontaktního centra, nebo obdobné služby.
Při osobním pohovoru, po bližším seznámení se situací, Vám zkušený odborník doporučí konkrétní kroky, které můžete pro své uzdravení podniknout, zároveň Vás upozorní na chyby, kterých byste se měl vyvarovat. Z informací ve skryté poznámce jednoznačně vyplývá, že budete potřebovat dlouhodobou intenzivní léčbu závislosti, jaká forma pro Vás bude nejpříhodnější, bude jistě jedním z témat poradenské konzultace.
Máte i možnost přijít rovnou, bez objednání na některou z otevřených motivačních skupin, které pravidelně probíhají v pražském Denním stacionáři SANANANIM.
Další možností je zároveň navštěvovat mítinky svépomocného společenství uzdravujících se a uzdravených závislých, NA - Anonymních narkomanů
Kontakty:
Adiktologická ambulance SANANIM
Žitná 1574/51
110 00 Praha 1
Telefon: +420 724 521 913
E-mail: klinika@sananim.cz
Web: http://www.sananim.cz/o-nas-1/adiktologicka-ambulance-a-adiktologicka-ambulance-pro-mladistve-aa.html
Provozní doba:
Pondělí: 12 - 20
Úterý: 9 - 13
Středa: 9 - 17
Kontaktní centrum SANANIM
Na Skalce 819/15
150 00 Praha 5
Mobil: +420 605 240 501
Poradenská linka: +420 602 666 415 (po - pá 13 - 17)
E-mail: kacko@sananim.cz
Web: http://www.sananim.cz/o-nas-1/kontaktni-centrum-kc.html
Facebook: www.facebook.com/kacko/
Provozní doba:
Pondělí 13 - 20
Úterý 9 - 20
Středa 13 - 20
Čtvrtek 9 - 20
Pátek 9 - 20
Víkendy a svátky 13 - 20
Denní stacionář SANANIM
Janovského 26
170 00 Praha 7
Pevné linky: +420 220 803 130
+420 220 800 041
Mobil: +420 605 212 175
E-mail: stacionar@sananim.cz
Web: http://www.sananim.cz/o-nas-1/denni-stacionar-dst.html
Provozní doba:
Pondělí 8 - 16 16:30 -20
Úterý 8 - 16
Středa 8 - 16 18:30 - 20
Čtvrtek 8 - 16 17:30 - 19
Pátek 8 - 15
V případě zájmu o individuální konzultaci je vhodné se nejdříve telefonicky objednat. Nejjednodušší způsob je přijít na motivační skupinu, která se koná každé úterý a čtvrtek od 10.30 do 12.00 a na kterou se nemusíte objednávat.
NA - Anonymní narkomani
(Narcotics Anonymous)
https://anonymni-narkomani-cz9.webnode.cz/
https://anonymni-narkomani.webnode.cz/
https://www.na.org/
Na nic nečekejte a dříve, než se úmysl zachránit se rozpustí v dalších dávkách, jednejte.
Přeji Vám vše dobré, držím palce?
Amrit Sen.