Tak mi poradte
Lucy
Vite pocitac mam jen ve skole a neni tolik casu listovat vsema vasima strankama.Poradte mi proto prosim,kde najit informace o studiu na skole,kterou,kdyz vystuduji budu moci delat Streetworkera nebo neco podobnyho.Dekuji

Odpověděl: Martin Konečný
Ahoj Lucy, pokud máš zájem pracovat jako Streetworker nebo něco podobného - kontaktní pracovník, terapeut... (předpokládám v oblasti drog) - je spousta škol, které lze studovat - pokud jsi dost schopná, tak někdy stačí střední škola se sociálním nebo zdravotnickým zaměřením, dále můžeš studovat např. vyšší školy VOŠ Evropská 33, P-6; VOŠ MILLS - MILLS@brandýs n.lab.cz 0202/803074; VOŠ Jahodová 2800, P-10; nebo můžeš jít studovat na VŠ Fakultu Filozofickou(soc. pr., psych., sociolog., atd.) nebo Fakultu Sociálních Věd, atd.; na terapeuta je třeba projít nějakým terap. výcvikem např. SUR