Lexaurin
Klokan
Zadával jsem tento dotaz, kod 490650:
Dobrý den,
léčil jsem se ze závislosti na alkoholu, nyní abstinuji druhým rokem. Léčím se již řadu let na psychiatrii pro periodické depresivní stavy spojené s generalizovanou úzkostnou poruchou. Léta užívám Olwexyi a Mirtazapin. Protože i přes tuto medikaci se u mě objevovaly panické stavy, můj psychiatr mi předepsal Lexaurin. Věděl o mé bývalé závislosti na alkoholu, měl jsem tehdy říci, že benzodiazepin nechci, bohužel vyzkoušel jsem Lexaurin a pomáhal mi. Trápí mě ale to, že Lexaurin beru již zhruba rok v poslední době v dávce 2x 6mg (ráno a večer, kdy jsou mé úzkostné stavy nejhorší). Všude čtu o nebezpečí vzniku závislosti. Rád bych se Lexaurinu zbavil. Prosím, poraďte mi, zda je možné v domácím prostředí postupným vysnižováním (o kolik denně ?) Lexaurin vysadit. Nebo je nutné podstoupit odvykání hospitalizací na některém detoxu ? Předem vám děkuji za odpověď a pomoc.
Odpověď byla, že mám kontaktovat svého psychiatra. Obávám se, že ten můj mi s tím moc nepomůže, já vím, řeknete mi, ať si najdu jiného, ale kde sehnat volného dobrého psychiatra ?
Bylo by možné požádat o radu některého z psychiatrů Sananimu ? Proto jsem se na vás obracel. Moc děkuji.

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím,
omlouvám se, asi jsem správně nepochopila, že byste chtěl využít některého z našich psychiatrů. Tímto děkuji za doplnění.
Níže v odkazech kontakty na naše zařízení, kde jsou i psychiatři. Neumím, ale odhadnout, jak jsou na tom s volnou kapacitou a zda přibírají nové klienty, zkuste to obvolat a uvidíte. Řekněte, že jste klientem Drogové poradny a odkažte se na mě.
MUDR. Pavel Bém (ordinuje ve středu) http://www.sananim.cz/o-nas-1/kontaktni-centrum-kc.html
MUDR. Tereza Ehrenbergerová, MUDR. Peter Marko, MUDR. Martin Vojtík (ordinují v úterý) http://www.sananim.cz/o-nas-1/adiktologicka-ambulance-a-adiktologicka-ambulance-pro-mladistve-aa.html
MUDR. Jana Novotná, MUDR. Michaela Petišková http://www.sananim.cz/o-nas-1/specializovane-ambulantni-sluzby-cadas.html
Mějte se hezky, Markéta Kordová