Chování u nitrožilního užití pervitinu
ZKF
Moc prosím o radu, jak poznám zda přítel, který užívá pervitin šňupáním nezačal s nitrožilním užíváním? Jaké jsou rozdíly v chování u nitrožilního užití této drogy oproti užití šňupáním?

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
bohužel, moc rozdíly v tom nejsou, vyjma vpichů různě na těle, nehojící se rány v místě vpichu, případně vnikající modřinky nebo abces. Nebo nález injekčního materiálu a dalších pomůcek pro i.v. aplikaci. Podle čeho tak usuzujete?
Základní informace, zde:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
Pokud byste měla zájem vše, co se přítelova chování týče, více zkonzultovat, můžete se obrátit na naši Poradnu pro rodiče a partnery, kontakt níže. Poskytujeme bezplatné poradenské služby.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM
Žitná 1574/51
Praha 1
mapa
pevná linka: +420 284 824 234
mobil: +420 739 268 527
e-mail: rodice@sananim.cz
Pondělí
9 - 19
Úterý - čtvrtek
9 - 17
Pátek
9 - 15
http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodice-ppr.html
Prostudujte informace, v případě potřeby můžete napsat kdykoliv znovu nebo se přímo obrátit na poradnu.
Mějte se zatím hezky, MK