Problémy po jednorázové užití mdma
T
Tímto bych se chtěl dotázat jednou jsem užil mdma a asi jsem si dal moc velkou dávku nevěděl jsem v tu chvíli čo se semnou děje bylo mi fakt špatně úplně na zblazneni pak to nějak odeznelo a od té doby uběhlo asi měsíc a mám psychické problémy někdy někdy slicham zvuky intenzivněji je mi mizerně mám deprese uzkostbe stavy strach z toho že se z toho nedostanu bludy ani halucinace nemám šel jsem k dr že mám deprese neřekl jsem ji ze to mam po tom mdma dala mi neurol ten beru druhý týden a asi 5 dní antidepresiva jenom že mi pořád není lépe spíš hůře bych rekl je to správná léčba nebo mám zajít za psychiatrem a vše mu vyklopit a on nasadí jiné prášky?

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, T.,
pokud máte jen trochu kuráže, zkuste se znovu obrátit na svou lékařku a říct jí vše popravdě. Víte, ona se medikace vždy odvíjí právě od toho, jak potíže a jejich vznik a současnou podobu popíšete. V myšlenkách se i nyní evidentně vracíte k momentu, kdy jste před měsícem užil. Mluvit o tom, jak k celé situaci došlo, může samo o sobě z člověka sejmout celkem velký kus úzkostí. Takto vás lékařka léčí na deprese, ale vlastně máte víc halucinace a úzkosti a ty ani s medikací nemizí. Takže třeba i dopředu zavolejte, přiznejte, že jste měl strach mluvit o původu potíží, ale nedalo vám to a rozhodl jste se říct, jak to bylo. Nebudete první ani poslední, kdo na začátku mlžil. Hlavně teď řekněte pravdu - uvidíte, že se vám už tím trochu uleví. A než k lékařce půjdete, vyhýbejte se jakýmkoli drogám (včetně alkoholu), případně popíjejte meduňku kdykoli, když budete mít úzkosti. Tou si nemůžete ublížit.
Držím palce a kdyby cokoli, znovu napište.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.