Pervitin
Tonda
Dva měsíce zpátky jsem zkusil v nějakém množství pervitin, ale poslední dobou mě doprovází svízelná amnésie. Dokážu si vzpomenout, co jsem dělal, v týdnu, ale nedokážu tu činnost přiřadit k příslušnému dnu. Odezní tento stav ? Navíc se cítím strašně bez energie.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, Tondo,
jestli tomu dobře rozumím, užil jste pervitin naposledy před 2 měsíci. Žádné další užívání pervitinu ani jiných látek v poslední době neuvádíte. Je to tak? Pokud ano, pak lze jen velmi těžko soudit, jestli současný stav s užitím vůbec souvisí. Mohlo by jít i o problém zcela jiný - možná se jen točíte v začarovaném kruhu obav a úzkostí a uleví se vám, jakmile si s někým osobně promluvíte, ale stejně tak by mohlo jít i o jiné potíže, třeba i vážné. I proto bych raději než vás planě a naslepo chlácholit doporučila obrátit se na lékaře, můžete klidně i na praktika, kterému by bylo dobré říct i o užití pervitinu a potíže s ním probrat podrobněji v širších souvislostech. Je lepší být za úzkostného podivína, než prošvihnout moment, kdy by se daly případné potíže včas zachytit. Co myslíte?
S pozdravem a přáním, aby bylo lépe,
Gabriela Minařík.