Váha
Fery
Dobry den, když jsem přestal užívat pervitin a už si nedám za jak dlouho mohu pozorovat zvýšení váhy ? Zhubnul jsem několik kg za těch pár měsícu a chci to nabrat zpátky takže jím co nejvíc to jde ale zajímá mě jestli je tu ještě něco co pomůže regeneraci těla ? A za jak dlouho začnu přibírat když budu hodně jíst ? Děkuji.

Odpověděl: Jakub Chudomel
Dobrý den Fery,
díky za dotaz.
Skvělé a správné rozhodnutí, přestat s pervitinem. Gratuluju.
Co se týče vašeho přibírání po vysazení pervitinu, hraje v tom roli ještě řada dalších aspektů. Například váš zdravotní stav, množství stravy, jeho typ, frekvence, pravidelnost denního režimu včetně spánku, proces trávení, jiné vaše energetické výdaje - například sport, fyzická práce, a podobně. V neposlední řadě také fakt, jak moc či málo jste při užívání pervitinu shodil..., jak dlouho, často a kolik jste ho bral, a podobně.
Pokud jste obecně řečeno zdravý, přijímáte kvalitní a vyváženou stravu, váš energetický výdej a příjem je optimální, vaše psychická kondice je v normě, dochází k sanaci telesné váhy relativně rychle. V řádu jednotek měsíců.
Nicméně - stejně jak není zdravé a rozumné rychle hubnout, není podobně zdravé a rozumné rychle nabírat. takové razantní výkyvy tělesné váhy jsou samy o sobě pro organismus zátěží.
Stačí...? Jakub Chudomel