je cesta jak prokazat, ze neberu drogy?
Honza
Dobry den,
jsem myslim dlouhou dobu z vaznych duvodu (ve vaznych vecech) podezirany policii, a situaci myslim zhorsuje domnenka, ze bych mohl brat drogy...
Chtel bych se zeptat, jestli existuje zpusob, jak "dokazat", ze clovek nebere drogy, napriklad jak dlouho by "musel byt v izolaci", aby se prokazalo, ze je schopen se bez nich obejit,
eventuelne jestli neexistuji nejake "nutne" fyziologicke zmeny, jejichz absence dokazovala, ze clovek (alespon ve vetsi mire) drogy nebral...
Dekuju,
(mel bych eventuelne i zajem o schuzku na toto tema, kdyby to bylo mozne,)
zdravim vas,
Honza xxxxxx

Odpověděl: Amrit Sen
Honzo, zdravím Vás,
díky za důvěru. Že neužíváte drogy, můžete prokázat například dlouhodobějším pravidelným testováním na přítomnost drog v kratších intervalech.
Napište ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte a já Vám obratem pošlu kontakty na odborné ambulantní služby, s jejichž pracovníky se můžete zkusit domluvit na průběžnějším testování.
Služby jsou bezplatné.
Předesílám, že má li mít vyhodnocení případného testování relevanci, mělo by trvat delší dobu, například 3 měsíce a testy by měly probíhat spíš 3x, minimálně však 2x týdně. Multitesty na drogy z moči, pokud se Vám je podaří vyjednat, si ale budete muset koupit, nebo uhradit sám.
Po dokončení smluveného testování pracovníci ambulantního programu mohou, pokud je budete potřebovat, k Vašemu neužívání vystavit písemné stanovisko.
Přeji Vám vše dobré,
Amrit Sen.