Orální sex a drogy
Kris1996
Dobrý den,
Chci se zeptat zda je možné u člověka který užívá drogy přenos drog orálním sexem na člověka, který nikdy drogy neužíval.
Abych byla konkrétní, jedná se mi o to, že bývalý partner užívá pervitin a extázi. Já za našeho vztahu měla občas po sexu stavy zimnici a nemohla usnout. On mi tvrdí, že se to přenáší sliznicí - orálním sexem, kdy on uspokojoval mě. Zajímá mě, zda je na tom něco pravdy. Děkuji předem za odpověď

Odpověděl: Amrit Sen
Kris, zdravím Vás,
díky za důvěru. Chápu Vaše znepokojení, snad je na místě. Co Vám tvrdí Váš přítel, je nesmysl. Intoxikovaný člověk nemůže na druhého, svými sliznicemi, slinami ani dalšími tělními tekutinami, ať už jde o jakoukoli formu sexu, včetně orálního, intoxikovat.
Jinak by tomu bylo, kdyby chtěl někdo sexuálního partnera intoxikovat záměrně bez, nebo proti jeho vědomí a souhlasu. Pak může připravenou drogu do jeho organizmu vpravit různými způsoby, nesejde tolik na tom, jestli mu drogu hodí do pití, či jídla, nebo ji vsune, plivne, nebo jinak vloží do jeho tělních dutin, či otvorů.
Rozumíme si? Buďte tedy na sebe opatrná, a to velmi, protože pokud by se něco podobného skutečně dělo, dopuštěl by se na Vás partner, obejdu li zneužívání, morálku a svědomí, protiprávního jednání, respektive zločinu s možným trestním postihem až na několik let nepodmíněně a co je horší, bezprostředně a opakovaně by Vás ohrožoval na zdraví i životě.
Stačí takto?
Kdybyste měla ještě nějaké otázky, nebo potřebovala podporu a pomoc, kdykoli napište. Citlivé informace můžete uvést ve skryté poznámce, nebo budete li si přát, nezveřejníme naši další komunikaci vůbec. Pošleme kód, po jehož vložení se dotaz i odpověď znázorní jen a pouze Vám.
Jsme tu pro Vás, držte se,
Amrit Sen.