Samolecba
Jomanka
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, pokud se sama rozhodnu vysadit pervitin, který jsem užívala každý den asi 2 roky, co se bude dít s mým tělem, jak dlouho nebudu moct chodit do práce, budu mít bolesti? Je tohle vůbec zvládnout sám, z hlediska zdravotního dopadu pro organizmus, nemyslím psychické stavy, ale ty tělesné, jako jsou nohy, srdce a celkovou bycerpanost, a kdy se tohle zase může vrátit do normálního chodu? Dekuji

Odpověděl: Jakub Chudomel
Dobrý den Jomanko,
díky za dotaz.
Jaké budete mít pocity a jak dlouho budou trvat záleží na celé řadě souvislostí. Na vaší celkové tělesné kondici, na zdravotním stavu, na frekvenci a množství užívané drogy, její čistotě, na tom, jaký jste měla denní režim, a podobně. Nic "velkého" ale nečekejte. Při vysazení pervitinu někdy opravdu mají uživatelé pocit, že mají málo energie, nebo jim brzy dochází. Potřebují se pořádně vyspat a nabrat minerály. Když budete odpočívat, hodně pít a užívat nějaký vhodný minerální koktejl, stačí víkend. Regenerace není skoková, ale pozvolná. Bolesti nečekejte; spíše málo energie a propad nálady. za pár dní jste v pohodě.
Pokud by vám to samotné nešlo, neházejte flintu do žita a stavfte u odborníků. S procesem vysazení vám rádi poradí v každém Kcentru. Nepíšete, odkud jste. V Praze na Smíchově jedno provozuje SANANIM.
Káčko má otevřeno 365 dní v roce - nemoc závislost nemá víkendy ani dovolenou. Najdete ho na adrese: Na Skalce 819/15, 150 00 Praha 5.
Pondělí 13 - 20
Úterý  9 - 20
Středa 13 - 20
Čtvrtek 9 - 20
Pátek 9 - 20
Víkendy a svátky 13 - 20
mapa
poradenská linka: 602 666 415
(po - pá 13 - 17)
mobil: 605 240 501
e-mail: kacko@sananim.cz
facebookwww.facebook.com/kacko/
Budu rád, když napíšete, jak vám to jde.
Držím palce Jakub Chudomel