Marihuana - detox
Rosťa
Dobrý den,
byl jsem uživatelem marihuany přibližně 5 let, aktivně (téměř denně) jsem hulil poslední 2 roky, předešlé 3 jsem marihuanu užíval spíše rekreačně (2-3x do týdne), teď je to 3 den co jsem přestal a mé stavy jsou velice nepříjemné. Pocity strachu ze strachu, panika, stavy úzkosti až panické úzkosti, slabá deprese. Chci se zeptat, jak dlouho s tím budu bojovat, než se vše vrátí do normálu. Dříve jsem byl veselí a šťastný kluk. Je mi 21 let. Prášky na uklidnění jsem nikdy nebral a ani o tom neuvažuji.
Další otázka zní, jestli je možné urychlit detox např. vypocením nebo nějakou alternativou. Mockrát Vám děkuji.

Odpověděl: Markéta Kordová
Rosťo, zdravím Vás,
gratuluji k Vašemu rozhodnutí a snaze něco změnit...
Stavy, co popisujete, bohužel, k odvykání patří, je potřeba to vydržet. Medikaci odmítáte, což respektuji, můžete zkusit popíjet bylinný čaj z meduňky, ta působí sedativně. Také doporučuji doplnit vápník a hořčík, tím nic nezkazíte.
Mrkněte na web www.koncimshulenim.cz - je tam za prvé plno užitečných informací, ale také možnost on-line léčby, takže nemusíte nikam chodit a prokazovat se, můžete se pod přezdívkou přihlásit a projít programem, za podpory zpráv a chatů s terapeutem...
Třeba by Vám to pomohlo, zkuste to, myslím, že tím nemůžete nic zkazit...
MK