Pro Amrit Sen - děkuji
ElMaestro
Po čase bych Vás rád pozdravil a poděkoval za to, že tu jste a poskytli mi prvotní impuls a kontakty k pomoci s mými problémy.(Dotaz 249013). O své závislosti na pervitinu a marihuaně jsem řekl několika svým nejbližším přátelům a dostalo se mi plné podpory a porozumění v krocích pro uzdravení. Také docházím do centra Renarkon. Je to zhruba měsíc co jsem se zbavil užívání těchto látek a cítím se naprosto skvěle. Mám spoustu nové energie, chuť do života, uzdravily se mi mezilidské vztahy. Daří se mi plnit drobné životní plány a cíle, které jsem si předsevzal, a i když se něco nepodaří, nezoufám si, nic se nejí tak horké jak se to uvaří. I když jsem to takhle již párkrát v životě měl (poté co jsem přestal užívat) a je to nyní jen dalo by se říct "směšný" jeden měcíc, tentokrát cítím, že je to jiné. Učinil jsem kroky, které doposud ne, pro to abych to zvládl. Mám přátele, kteří při mne stojí. Dokonce jednoho, který si prošel těžkou závislostí, byl na léčení a nyní je už hodně dlouho v pořádku, skvělý člověk. Je pro mne inspirací a jsem rád že mám ve svém okolí někoho,který mi naprosto rozumí. Možná i já bych chtěl být jednou takovouto inspirací, protože mám lidi ve svém okolí, kteří by možná také potřebovali pomoc. Nyní jsem schopný říci těmto drogám ne, naprosto jasně a čistě, bez jakéhokoliv náznaku pochybnosti nebo chuti na ně, i když mi byly několikrát nabízeny. Takto jasno jsem ještě v životě neměl a věřím, že to tak zůstane ( i když chápu, že na nějaké takové tvrzení je přeci jen brzy). Život mi nabídl šanci a nechtěl bych ji promarnit. Také bych se nemohl již podívat svým přátelům do očí, po tom co tu pro mne byli v takovýchto těžkých chvílích a hlavně sobě, když se ráno podívám do zrcadla. Děkuji Vám za to, že tu jste pro lidi jako já. Vaše práce má smysl!

Odpověděl: Amrit Sen
El Maestro, opět zdravím,
skvělé, díky za radostnou zprávu, máte můj obdiv a respekt!
Neusínejte však na vavřínech. Každý jeden den dobrý a Pánbu za něj zaplať, měsíc abstinence je úspěch, v boji se závislostí a uzdravování jde však o velmi krátkou dobu.
Doporučuji především pokoru a myslet na to, že závislost je velmi zdatným a záludným protivníkem, který si nebere servítky. Neustávejte tedy v pravidelných terapeutických aktivitách, i kdyby měly pokračovat měsíce, nebo roky.
Pokud máte příležitost, doporučuji Vám souběžně navštěvovat setkání svépomocného společenství uzdravujících se a uzdravených NA - Anonymních narkomanů, kterým se už po generace na celém světě daří díky vzájemné podpoře, sdílení zkušeností, 12ti krokovému programu, spirituálnímu zrání a ryzímu přátelství, abstinovat, uzdravovat, nacházet a žít spokojený, šťastý život. Jestli se nepletu, máte nejbližší mítinky v Olomouci, což není blízko, ale i tak doporučuji aspoň několik mítinků navštívit a uvidíte....
NA - Anonymní narkomani
(Narcotics Anonymous)
https://anonymni-narkomani-cz9.webnode.cz/
https://anonymni-narkomani.webnode.cz/
https://www.na.org/
Přeji Vám vše dobré, držím palce!
Kdykoli napište, Amrit Sen.