Ztráta energie
sunny2002
Dobrý den, již dva roky beru pervitin ne mnoho. Přibližně gram mám na týden až dva. Dodržuji klasický denní režim. Hygiena, pravidelné jídlo, spánek, práce... zkoušela jsem několikrát přestat. V podstatě můj začátek byl příval energie i přes veškerá vyšetření krve na vitamíny... Jsem byla vyčerpána. Ráno jsem vstala šla do práce.... hned potom spánek... Cca 4hod. Večeře, hygiena a spánek. Zkoušela jsem opravdu vše magnezium, dmae, rozchodnice růžová, kofein a energie nápoje. Po vše jsem usla a usínala. Až pervitin mi změnil život. Až na mou vitalitu za celé dva roky nikdo nic nepoznal ani ve změně chování. Konečně žiju, chodím ven, čtu, dokáží se věnovat zálibám na které jsem neměla energii. Nežila jsem, jen přežívala. Nemám z toho ale dobrý pocit pro mě je nejen těžké shánění ale samotný pocit vinny. Proto jsem se snažila a snažím. Kde není energie není život. Doktoři mi nic neporadí. Jen rekbou, tě mam všechny testy v pořádku. Existuje jiná pomoc. Kde mohu o problemu více mluvit. Stydím se za to. Děkuji

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, sunny,
pochopila jsem to tak, že máte za sebou řadu lékařských vyšetření, kdy jste se snažila svoje potíže (nedostatek energie) řešit, odhalit příčinu, ale nic se neprokázalo, je to tak? Docházela jste někdy k psychiatrovi, psychologovi, na psychoterapie? Máte deprese, úzkosti, říká vám něco ADD nebo ADHD? Pro posouzení situace a hledání řešení by byl skutečně potřeba osobní rozhovor, lékař, který uvidí výsledky vyšetření, případně vás ještě na nějaká doplňková pošle a společně s vámi bude hledat lepší řešení, než užívání nelegálního a kdo ví s čím vším smíchaného pervitinu. Nejspíš byste ale musela přiznat pravdu - tj. užívání pervitinu po dobu dvou let s dávkou cca 0,2g denně.
V České republikce jsou dostupné léky se stimulačním účinkem, ale stejně jako pervitin, i jejich užívání má svá rizika, a proto je třeba mít jejich užívání posvěcené psychiatrem. Proto bych vás na vyšetření poslala právě k němu. Pokud berete pervitin dva roky, nejspíš vás nějaký měsíc objednací lhůty neodradí, nebo ano? Napište, která větší města jsou vám dobře dostupná, pokusila bych se poslat nejbližší kontakt.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.