Thc test na moc
Adam
Dobry den chtěl bych se zeptat jak dlouho v testech na thc, na moc bych byl pozitivní když jsem užíval marihuanu cca 3 týdny denně, poté 8 dni detox a dnes jedno sklo, popřípadě kdybych si dal jednou za 3 dny, děkuji.

Odpověděl: Markéta Kordová
Adame, dobrý den,
doby prokazatelnosti z tělních tekutin u THC (účinná látka marihuany) se pohybuje v těchto přibližných obdobích:
detekce moč = 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci občas do 14 dní)
detekce krev = do 14 dní (při občasném užití cca týden)
detekce sliny = jako u krve
Podotýkám, že jde o orientační údaje, jelikož je to vždy velmi individuální záležitost. Doba záchytu se odvíjí především od intenzity a od frekvence předešlého užívání, velikosti dávek, množství obsažených účinných látek (tedy kvalita konkrétní drogy) a na individualitě metabolismu. Také nejde opomenout skutečnost, že právě THC se usazuje v tucích, z nich se postupně uvolňuje do organismu a metabolizuje. Metabolity u běžně dostupných a používaných testů ukážou pozitivní výsledek oproti jiným drogám poměrně dlouho. To znamená, že dotyčná testovaná osoba nemusí být přímo pod vlivem drogy, nicméně je to důkaz, že v posledních dnech byla droga konzumována.
Pokud byste užíval cca každé tři dny, budete pozitivní pravděpodobně stále.
Stačí to takto?
MK