Brnění těla
Piko43
Dobrý den, před 3mi dny sme užili inhalačně pervitin Prez alobal s kamarádkou a potom zbyla troška tak já sem si dal nosem ale opravdu malinko ani ne čtvrt gramu stav byl nic moc jako drželo to že sme neusly ale byl to hodně slabý stav chuť byla hodně slaná ani mi to moc nechutnalo.. No a včera jsem užil marihuanu měl jsem takoví stav že mě začali brnet ruce když sem se čehokoliv dotkl nemohl sem ani usnout ráno mě začalo brnet celé tělo když jim Brní mi jazyk i zuby jako kdybi byla moje pusa znecitlivena když se něčeho dotknu tak mě Brní ruce když se dotknu nohy Brní mě noha prostě kdykoliv se čas mého těla něčeho dotkne tak mě ta část začne brnět je to z pervitinu nebo z trávi? Odezní to samo nebo mi to trvale zůstane?
THC užívám 3x, 4x do měsíce
Pervitin jak kdy někdy 1 týdne někdy 1do dvou týdnů a pouze Prez alobal nikdy nosem ani jehlou.. Z jehlyl mám respekt a Prez nos mi to nechutná děkuji zlá odpověď pěkný den

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
bohužel, tímto způsobem přes internet nepoznáme, zda Vaše současné zdravotní potíže mají nějakou souvislost s užitím pervitinu, THC nebo zda se jedná o něco jiného, co s konzumací drog třeba vůbec nesouvisí. Možná může mít konzumace drog vliv na Váš současný zdravotní stav, ale také je možné, že byste tyto potíže měl, i kdybyste drogy neužíval, těžko říct. Obávám se, že na tuto otázku by Vám nejzodpovědněji mohl odpovědět pouze lékař na základě vyšetření.
Rozhodně nic nezkazíte tím, když řádně doplníte vitamíny a minerály, především hořčík a vápník.
Nelze vyhodnotit zdravotní stav a určit jasnou příčinu, bez toho, aniž by Vás lékař vyšetřil, doporučuji k němu zajít.
MK