nalízám po 2,5 dnech thc?
bari
dobrý den, kouřil sem trávu da se rict docela dost, jen problemy,...ted jsem mesic nekouřil vubec nic...ale vcera sem si dal s kamaradem slabeho jointa a v sobotu rano bych rad jel na vylet-tzn po skoro 60 hodinach- je realné ze bych nalízel při kontrole?
diky za urgent odpověd

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den,
doby prokazatelnosti z tělních tekutin u THC se pohybují v těchto přibližných časech:
detekce moč: 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci občas do 14 dní)
detekce krev: do 14 dní (při občasném užití cca týden)
detekce sliny: jako u krve
Jde pouze o orientační údaje, je to vždy velmi individuální záležitost. Doba záchytu se odvíjí především od intenzity a od frekvence předešlého užívání, velikosti dávek, množství obsažených účinných látek (tedy kvalita konkrétní drogy) a na individualitě metabolismu. Dále nejde opomenout skutečnost, že právě THC se usazuje v tucích, ze kterých se postupně uvolňuje do organismu a tam metabolizuje. Metabolity u běžně dostupných a používaných testů mohou ukázat pozitivní výsledek (oproti jiným drogám), poměrně dlouho. To znamená, že dotyčná testovaná osoba nemusí být přímo pod vlivem drogy, nicméně je to důkaz, že v posledních dnech byla droga užita.
Aktivní THC je v krvi detekovatelné cca přibližně 24 hodin od posledního užití. Čím déle za volant usednete, tím samozřejmě lépe!
Také si můžete obstarat orientační test (v lékárnách jsou běžně prodejné) a sám se otestovat, pro jistotu.
Mějte se hezky, MK