Pálení u srdce po pervitinu
RadsiNijak
Dobrý den. Občas ale fakt občas beru pervitin nekupuji nic špatného žádné kloubní zmražené výživy nebo nějaké algifenové kapky ale opravdu pervitin co se u nás špatně dá sehnat. Pravý Stimulant , který člověka ani neomámí ale zrychluje prostě pervitin z efedrinu. Problém je že poslední dobou mám něco co sem nikdy neměl u lidí , kteří to kupují taky jenže sem si říkal že to je tím že na to nemají hlavu nechodí do práce nespí nejí a kupují si řízlé věci v poměru 0.2 (z pseudo kdo ví jaký výtřep a kdo ví jaký blb to dělal v lese na svíčce z nejlevnějšího toulenu z modafenů a ani to nebylo očištěné od fosforu , který byl i nejspíš z krabičky ze sirek. A k tomu si to píchají já si dám kapsli nebo nos nekouřím to ani nepíchám člověk co si píchne stimulant je pro mě stejná smažka jako , někdo kdo by bral heroin. Jenže postupem časo se to začlo projevovat i mě ! a to mám opravdu osvědčenou kvalitou jednou za velmi dlouhou dobu při které po 1 dávce 2 dny nespím ale nacpu do sebe jídlo a dám si prášky na spaní. Nehulím nejsem zastánce ani té nejslabší marihuany něco sem si o drogách četl a stimulanty kvalitní sou pro člověka co je zvládá a má to v hlavě v pořádku bezpečnější než opiáty, halucinogeny, a další sračky. Oni vše míchají a přesto se mto začal mít taky. Je mi 25 beru to občasně opravdu maximálně tak 10-15x do roka a to jen na sex nebo když je nějaký večírek. Tak že si říkám je možné že jsem se mýlil že to je kvalitou pervitinu nebo tím že si dají píčko, nato tramal, nato si zahulí a pak si dají třeba alkohol ?. Já tohle nedělám ovládám to nepotřebuji další neměl sem ani dojezdy a toxické psychozi už vůbec ne. Závyslí nejsem pervitin fyzickou závislost neprojevuje a tu bych poznal 5 let sem jedl tramaly došel sem i k 10 denně jenže bastáky byli tak silné že mi pomohl až pervitin. Po 3 dnech na pervitinu sem usl probudil se a nepotřeboval sem tramal od té doby neberu fakt nic jen ten pervitin ale včera jsem zrovna měl a ted mám pálení u srdce jinak je mi dobře ale mám místo zrychlené mluvy takovou pomalejší jako ty lidi kterým sem se smál. Je možnost že moje tělo prostě pervitin odmítá ? jen tak i když nemám srdeční problémy ? sem jen astmatik ale plíce mě nebolí. Nebo je to dojezd ? více lidí říkalo že je nemělo a pak jo že je to podle toho jak moc se hejbali pod učinkem stimulantu a jak silný byl čili kolik jim dopaminu zůstalo v hlavě protože přeci je kokain ho tam nechává hodně a je trošku přírodní jenže sehnat kvalitní je skoro nemožné , když už tak nemám 4.000 kč na gram. Protože ten za večer sním jelikož , každý 2 hodiny si musím dát znovu (odzkoušeno). Potřeboval bych od vás poradit čím by to mohlo být. PS: Do předu říkám že schízu nemám není to v mé hlavě a vím že se mi nic nestane ... ale i tak bych rád přišel na to z čeho to je.

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru, fajn, že píšete...
Internetové poradenství má své limity a takto na dálku Vám my, ani nikdo jiný nedokáže říci, co se Vám vlastně děje, krom toho, že je nad slunce jasné, že Vám organizmus, tělo i psychika předávají zprávu o tom, že pro Vás užívání drog, tedy i pervitinu, není to pravé. Nevezmete li ji vážně a nezačnete li ve svůj prospěch konat, čekejte další, ještě závažnější potíže a problémy, zdravotní i další...
Nechci Vás strašit, jen bych rád upozornil, že pohled na Vaše užívání, ve smyslu, "jsem lepší, než ti ostatní", nebo "nejsem na tom tak zle, jako jiní", je cestou do pekel a dokud u tohoto postoje zůstanete, nebude Vám pomoci.
Doporučuji Vám tedy z drogami nadobro skoncovat a pokud to není ve Vaší moci, aspoň omezit jejich užívání na minimum, zároveň kontaktavat bezplatnou odbornou podporu a pomoc a s odborníky, lze i anonymně, situaci zcela nezávazně konzultovat.
Pokud budete mít zájem, napište ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte a my Vám rádi potřebné kontakty obratem pošleme. Citlivější informace můžete uvést ve skryté poznámce a bude li to Vaším přáním, naši komunikaci nezveřejníme. Pošleme kód, po jehož vložení do patřičného místa úvodní stránky naší poradny, se dotaz i odpověď znázorní jen a pouze Vám.
Co Vám je a proč se děje, Vám může odpovědně říci pouze lékař po důkladném vyšetření, pokud bude znát všechny okolnosti, které by mohly s potížemi souviset. Je ze zákona i přísahou vázán mlčenlivostí a sdílet informace, jakkoli související s Vámi, může jen s Vaším souhlasem.
Byť se Vám může zdát, že jste opatrný, rozhodně se dlouhodobě nešetříte a zmiňované potíže při dlouhodobém užívání i toho nejčistšího kvalitního "materiálu", jsou zcela na snadě. Další věc, že si zmiňovanou "kvalitou", jistý být rozhodně nemůžete.
Stačí takto?
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrnější,
kdykoli napište, jsme tu pro Vás.
Amrit Sen