Injekce
Labakanek
Dobrý den,chci se zeptat zda je možné ,že jsem na tom špatně na pervitinu injekčně, úplně stejně jako ostatní na heroinu?jsem uživatelem drogy už 13let nitrožilně,je možné si vyvolat takovou závislost i na perníku?

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den,
pokud 13let injekčně užíváte pervitin, rozhodně bych to nebrala na lehkou váhu, je to poměrně dlouhá doba.
Asi se to nedá úplně srovnávat se závislostí na heroinu, je to zcela jiná látka, která nese sebou i jiná úskalí a to především fyzickou závislost, nicméně, ta psychická, která se váže k pervitinu, není o nic snadnější...
Možná se Vám může zdát, že psychická závislost je ,,jen" psychická závislost, ale to je bohužel pouhý klam. Drogy, které se řadí jako látky, na které vzniká psychický návyk, potažmo jejich uživatelé, nejsou nijak ve výhodě v porovnání s látkami, na které se váže i návyk fyzický.
Jak na tom jste konkrétně Vy, bohužel, neumím touto formou kontaktu na dálku a s minimem informací objektivně vyhodnotit. Pokud byste stál o osobní kontakt a více vše, co se s Vámi děje, pořešit, můžete si zajít do našeho Káčka a nezávazně to s nějakým kolegou zkonzultovat. Bylo by to pro Vás přijatelné?
Zde případně kontakt: http://www.sananim.cz/o-nas-1/kontaktni-centrum-kc.html
Pokud budete mít nějaké doplňující dotazy, klidně ještě napište.
Mějte se zatím hezky, MK