Erekce
Kamil
Proč když si dá člověk hodně perníku tak mu pak nestojí? Potřeboval bych nějaký fyziologický vysvětlení a ne jen, že to tak prostě působí. Jestli to někdo ví, poraďte prosím.
Díky

Odpověděl: Amrit Sen
Kamile, zdravím Vás,
díky za důvěru. Odpusťte, jestli Vás zklamu, ale každý člověk je neopakovatelný originál a drogy na něj mohou účinkovat různě, jako se důsledky jejich užívání mohou u jednotlivců lišit.
Jeden má po užití pervitinu "výhodu" dlouhodobé erekce, zesílení a oddálení orgasmu, druhý je po užití sexuálně úplně mimo provoz, obojí je zcela běžné.
Jestli patříte k té druhé skupině, berte to jako bonus, vyhnete se další závislosti - na chemsexu, který obrušuje city a dusí lásku, ze začátku sice může podpořit uživatelovu výkonnost, ta se však časem vytrácí, takže už takto zasažený člověk není schopen sexu bez drog a ve finále ani s drogami, citově a mentálně natolik zdevastovaný, že není schopen prostého lidského citu, blízkosti, ani lásky...
Myslím, že není na světě mnoho smutnějších věcí, než naprostá samota.
Pár tématických odkazů:
http://www.vice.com/cs/read/sex-na-drogach
http://drogy.org/index.php/pervitin/pervitin-a-sex
http://old.planovanirodiny.cz/view.php?cisloclanku=2009111803
http://www.predcasna-ejakulace.cz/drogy-ovlivnuji-delku-sexu/
http://www.drogmem.cz/sub/memy/sex-na-ilegalnich-drogach/
http://www.adiktologie.cz/cz/articles/detail/69/58/Sex-na-drogach
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/418/sexualita-a-drogy.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/6/57/muzi-zeny-drogy-a-sex.html
http://edekontaminace.cz/clanek/1/190/o-sexualnim-zivote-na-jehle.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/6/115/dekontaminace-i_2010-sex.html
http://docplayer.cz/996226-Sexualita-drogy-sbornik-odborne-konference-praha-31-brezna-1-dubna-2011.html
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrný,
Amrit Sen.