Pervitin- pokuseni
JASEZTOHOZBLAZNIM
Dobry den, je mi par přes dvacet. Něco přes tri roky jsem uzival pervitin, coz mělo za pricinu uzivani jinych drog.. ze zacatku marihuana, nasledne MDMA,XTC,kokain …
Slo většinou o snupani, v pozdejsi fazi uzivani i huleni z alobalu.
Problém zustava v chutich. Jiz pul roku poctive abstinuju od marihuany a pervitinu a presto se chute dostavuji. Na zacatku to nebylo vůbec, ted podstatne vice.
Chute na marihuanu kupodivu nemam, jedna se spise o chute na pervitin.
Dat si nechci a nedam si, droga mi nic nedava naopak bere.
Trapi me vice věci, jsem lehce paranoidni, trpim depresi která je nekdy méně svazujici, nekdy zase vice.
Prijde mi ze mi pervitin vzal kus osobnosti, něco prostě vypadlo a ja si nejsem jisty jestli se to ještě nekdy vrati. Život je sedy. Ziju, smeju se, prozivam ale vse tak nejak ztratilo barvu.
Jsou tyto pocity normalni? Pokud ano za jak dlouho odezni?

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
je fajn, že se od pervitinu, i přes chutě, držíte, klobouk dolů.
To, co prožíváte je po vysazení pervitinu celkem normální jev, vydržte, s délkou abstinence to bude stále lepší a lepší, je třeba čas a trpělivost.
Neuvažoval jste, že byste někam zašel? Myslím, že terapeutická podpora by Vám pomohla se v sobě, v tom, co teď prožíváte, lépe vyznat a možná byste se lépe vyzbrojil proti chutím a různým rizikovým situacím, našel v sobě spokojenost a ten ztracený kus, který jste zmínil...
Pokud byste o to stál a nevěděl, kam se obrátit, kontakty rádi doporučíme. Stačí napsat jaká větší města máte v dobrém dosahu.
Tak to zvažte, případně se ozvěte.
Mějte se zatím hezky, MK