piko
esko
Děkuji za vaší předchozí odpověď ale jsem z Třinecka. A myslím si že závislý rozhodně nejsem, jen mně sebral ten rozchod tak jsem si chtěl vyčistit hlavu, až na tu holku zapomenu zase bude vše dobrý :).

Odpověděl: Amrit Sen
Esko, opět zdravím,
díky za důvěru. Váš předchozí dotaz, nebo spíše zpověď, vyzněla úplně jinak. Psal jste, že máte za sebou dva roky užívání pervitinu, závažné osobní problémy, které se Vám opakují, že jste po dalším rozchodu na dně. Také, že jste se po dvouleté pauze nekontrolovaně "rozjel" a recidiva že trvá.....
Zejména proto jsem Vám nabízel podporu a pomoc, která by se Vám z mého pohledu, ať už byste měl řešit svoje užívání pervitinu, nebo proč se Vám opakují těžké situace ve vztazích a jak jim úspěšně čelit, mohla více, než hodit.
Kontakty:
Kontaktní a poradenské centrum Renarkon
Vedoucí: Mgr. Libor Menšík
Malé náměstí 104
738 01 Frýdek-Místek
Telefon: +420 558 628 444
Mobil: +420 606 694 244
E-mail: kcfm@renarkon.cz
Web: http://www.renarkon.cz/kontaktni-centrum-frydek-mistek
Facebook: Renarkon, Káčko FM
Provozní doba:
Pondělí až pátek: 9:00 - 16:00
(na objednání také úterý a čtvrtek 16:00 - 18:00)
Šance podaná ruka, z.ú.
Frýdecká 136,
Staré Město
739 61 Třinec
tel.: +420 730 188 791
email: info@sancepodanaruka.cz
web: https://www.sancepodanaruka.cz/
Přeji Vám vše dobré,
ať to, jak píšete, zvládnete.
Amrit Sen.