Je to pravda,nebo jen lez....
Dandy
Dory den,jiz jednou jsem vam psala,myslim ze jste mi i skvele poradili,chtela jsem se zeptat na to, zda by se treba mohlo i nekdy stat u soudu,to ze clovek,ktery by mel mit souni rizeni, se na nej proste zniceho nic zapomene a na soudni rizeni ho neexportuji? Dale byl taky sok, kdyz mi kamarad meho kluka co je ve vezeni rekl, ze jeden soud ,ktery byl take odrocen o mesic pozdeji, se nekonal, kvuli tomu ze se ztratili veskere dokumenty,co se tyce meho pritele.Uz opravdu nevim cemu se da v tomto state verit,clovek si mysli ze ve vezeni a u soudu,je vsechno o.k.,ale pak ho stihne zdeseni, kdyz se doslechne toto.Je, nebo nevite o nejakych internetovych strankach, kde by bylo neco malo o stavu vazebnich veznic a lagru v okolich Prahy. Promin te mi ze pisi jiz po druhe,ale libi se mi ze nekdo dokaze tahle skvele poradit a jeste cloveku rici tvrdou pravdu,nez - li lez.Dekuji moc a tesim se na vasi odpoved.Ahoj Dandy.

Odpověděl: Helena Hošková
Zdravím, Dandy. Tak tedy je velice nepravděpodobné, že by na člověka čekajícího na soudní řízení úplně zapomněli. Nevylučuji, že se může čekání na soudní řízení hodně protáhnout. Nicméně soudy pracují, sice pomalu, ale pracují. Co se týče Vašeho druhého dotazu, zkuste se podívat na tuto adresu: http://www.vscr.cz/clanky/?cl_id=43. Na této adrese najdete spojení na jednotlivé věznice a také emailové adresy kontaktních osob z daných věznic. Tam můžete poslat svůj dotaz na stav dané věznice. Myslím, že i touto oficiální cestou můžete nějaké informace získat. Mějte se pěkně. H. Ehrhardtová