TESTY TABLETEK
ESWL
Dobry den, chci se zeptat, jestli se nekde v centru nachazi neco, kde by mi (za slusnou cenu a nezniceni cely tabletky) udelali test na jeji zdravotni nezavadnost. jak se rika, ze je kazda 10 nebo i min spatna, tak me se to nastesi jeste nestalo i pri 30 zkusenostech, ale zatim jsem je bral jenom od znamejch. ted jsem si nakoupil asi 4 od nejakyho pomyslnika a fakt nevim co to je... diky

Odpověděl: Jakub Minařík
Pokud chcete mít nějaký smysluplný test na kvalitu extáze, tak máte jen jednu možnost. Tabletu obětovat a to z tohoto důvodu: Tablety nejsou dobře homogenizované (to znamená že účinná látka není v různých částech tablety obsažena rovnoměrně). Takže odškrábnout kousek a ten analyzovat je na ...
Co se týče zdravotní nezávadnosti, tak vzhledem k tomu, že potenciálně nejvážnějším nežádoucím účinkem je smrt, tak o zdravotní nezávadnosti nemůže být ani řeči.
Pokud byste měl zájem o testování kvality a byl ochoten obětovat jednu tabletu, tak kvalitu extáze, co se týče účinné látky zkoumá Dr. Fišerová ze III. LF UK v Praze, a pokud jí tabletu zanesete, tak vám jistě potom sdělí, co jste jí to vlastně donesl.