podezření na drogy v domě
Ivana
Dobrý den,
delší dobu mám podezření, že se u nás v domě nebo v okolí vyskytují nějaké drogy. Já sama jsem drogy nikdy nebrala, ale přečetla jsem si o jejich projevech a účincích.
Zážitky z posledního týdne:
asi před týdnem v noci jsem začala cítit hodně nasládlý pach, potom silná bolest v krku, křečovitý kašel až dávivý, pálení očí. Od té doby téměř po každé noci silná bolest v krku a kašel, přes den se dám pomalu do pořádku. V krku pocity jakoby po nějakém pohmoždění. Také mi nárazově tekla několikrát krev z nosu.
Muž se často zdržuje na chalupě, takže tyto pocity nemá.
Zatím jsem si našla na vašich stránkách čísla, kam v případě potíží volat.
Jak dlouho zpětně může lékař zjistit, že jde o drogy?

Odpověděl: Markéta Kordová
Ivano, dobrý den,
těžko tímto způsobem vyhodnotit, zda se jedná o drogy. Příznaky, které jste popsala mohou být klidně příznaky běžných onemocnění. To takto opravdu nepoznáme.
Podle čeho usuzuje, že se jedná o drogy? Bydlí v domě uživatelé drog nebo nějaké pochybné osoby o kterých si to myslíte?
Co se týče detekce návykových látek v organismu je to velmi různé. Různé typy drog se drží v těle různě dlouho - od několika hodin, přes týdny a například THC klidně i měsíc, ale záleží jak jsem zmínila, na konkrétní konzumované látce, frekvence užití a individualitě organismu...
Mrzí mi, že Vám k tomu nemohu napsat více, ale tímto způsobem opravdu nejde dělat objektivní závěry, bohužel.
Mějte se zatím hezky, kdybyste chtěla popsat více situaci v domě, můžete klidně využít skrytou poznámku, ta není součástí veřejné části webu, nikdo ji tedy neuvidí.
MK