Spor o dite
Meki
Dobrý den chtěla jsem se zeptat..v minulosti jsem měla problém s drogami.celkem jsem už byla z toho venku,ale partner se kterým mám 2,5leteho syna mě začal psychicky i fyzicky napadat.nyni mě už dlouho sleduje,vyhrožuje a vrací se k minulosti a já bohužel na to nemám dukazy.bohuzel jsem loni měla testy na drogy 2x pozitivní protoze jsem to psychicky nezvládala,ale od té doby jsem cista a on mě teď chce o syna v mé péči připravit..co mám dělat abych u soudu o malého nepřišla?

Odpověděl: Markéta Kordová
Meki, dobrý den.
Bylo by rozumné se co nejdříve spojit s nějakou adiktologickou službou, s tou být v pravidelném kontaktu a spolupracovat. Aby, až dojde na ,,lámání chleba" - jste mohla u soudu prokázat, že jste v pořádku a své problémy řešíte. Víte kam se obrátit?
Netuším, zda je otec dítěte také uživatel (?).
Pokud v minulosti došlo na fyzické násilí, je o tom někde nějaký záznam (policie, zprávy z nemocnice z ošetření)?
Klidně napište více, skrytá poznámka není na veřejné části webu.
Určitě se ještě ozvěte, Markéta