Závislá mladá dívka na drogách
Huhahuha
Dobrý den zamiloval sem se do jedné dívky je jí 18 let a užívá pervitin už asi 4-5 let ... Vše bylo fajn krásný .. až sem se pak dozvěděl že to samé bylo i mezi ji a dalsimi kluky... Postupem času jsem zjistil že ona z každého vytáhne vše a pak jde zase ihned dal je schopna lhát do úplně nejdelší duby co to jde.. pak zahraje na city ... Udělá vše. Proto aby to bylo jakože ok a přitom si stále nechává vždy pár rezerv když náhodou něco dojde... Miluji tě vše tvrdí ... A přitom ani neví co to milovat je ... Strašně rád bych ji změnil a věřím tomu že se to dá prolomit. Ale o léčení nechce ani slyšet

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
je mi moc líto, že jste si prožil zrovna takovouhle zkušenost a zklamání. Je to těžké, ale nejlíp uděláte, když se nebudete vysilovat zrovna s touhle slečnou a raději si schováte svou energii a pozornost pro někoho, kdo si to zaslouží. Jestliže ona je ve fázi, kdy ji braní baví a podobné románky jí slouží jen k využívání ostatních, pak byste nejspíš s jakýmkoliv pokusem ji změnit pohořel. Jen byste si na tom vylámal zuby a zažil ještě spoustu zklamání.