fb

Nacházíte se: Úvodní stránka O poradně Prohledat odpovědi Dotaz

Zadejte dotaz

Prohledejte jiľ zodpovězené

Nevíte, jak se zeptat

Sedativni účinek pervitinu

Ben

Dobrý den,

Beru poměrně vysoké dávky methamphetaminu a v poslední době je jeho efekt spíše sedativni. Hezkej nájezd a po něm okamžitá unava až ospalost. Není to důsledek špatného materiálu, zkouším více zdrojů a je to vždy stejné. Žádná euforie, žádná aktivita, jen unava a známky depresivního ladění. Vlastně je mi dost blbě. Ležím, jsem maximálně schopen něco číst, brzy však usínám.

Napadá Vás k tomu něco?

Beru IV 1,5gramu ve třech dávkách denně.

Děkuji za odpověď

R.

Odpověděl: Markéta Kordová

Bene, zdravím Vás.

 

Užíváte sice stimulační látku, ale bere ji denně a dost, nejde to nekonečna.

 

Organismus Vám s největší pravděpodobností dává najevo, že je třeba dát si ,,voraz" a pořádně si odpočinout. Nadmírou konzumace jste zkrátka vyčerpaný.

 

Pokud se drog nechcete vzdát, je třeba mít na zřeteli, že platí základní pravidlo, čím delší čas je mezi jednotlivými konzumacemi, tím větší čas je na regeneraci organismu, včetně psychiky. Zkuste zvolnit, dát si pauzu, odpočinout si, doplnit minerály a vitamíny, doplňovat pitný režim a vyváženě jíst. Jinak se obávám, že se brzo zničíte, a to by byla asi škoda, nemyslíte?

 

MK

 

 

Zpět

Veškeré materiály a texty na stránkách této poradny včetně zodpovězených dotazů jsou majetkem SANANIM z.u..
Jejich kopírování a jakékoli další využití je možné výhradně se souhlasem SANANIM z.u..
Licence Creative Commons Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte komerčně 3.0 Česko