Detoxikace
Michal108
Dobrý den,
prosím, zda mi můžete poradit. Cca jednou za 3 měsíce si dám pervitin, asi půl gramu.
Dělám to takto několik let. Chtěli bychom si se ženou pořídit dítě a zajímá mě, zda mám nejprve podstoupit nějaký detox či za jak dlouho po požití pervitinu budou spermie “čisté”. Snažím se dodržovat zdravou životosprávu, mít dostatečný přísun minerálů, atd. Nicméně bych rád měl jakousi jistotu, že v tomto ohledu něco nepodcením.
Předem děkuji
Michal

Odpověděl: Veronika Pavlíková
Dobrý den.
Užívání pervitinu nemá vliv na "čistotu" spermií. Pervitin nezasahuje do DNA jako například chemoterapie nebo ozařování. Takže pokud Vám jde jenom o "čistotu", tak žádný detox podstupovat nemusíte. Buď k početí dojde nebo nedojde, bez ohledu na pervitin. Taky se Vás netýká těhotenství a vliv užívání pervitinu matkou na nenarozené dítě a další otázky ohledně kojení. Pak zvažte, nakolik je pro Vás užívání pervitinu důležité, nakolik by Vám občasné užívání zasahovalo do role otce. Možná nějak, možná nijak, to pak časem uvidíte.
S pozdravem,
VP