fb

Nacházíte se: Úvodní stránka O poradně Prohledat odpovědi Dotaz

Zadejte dotaz

Prohledejte jiľ zodpovězené

Nevíte, jak se zeptat

Pervitin a váha

Alice

Zdravím,už nějaké 2 měsíce užívám pervitin skoro každý víkend. Když jsem začala měla jsem nádváhu. Po těchto 2 měsících,mám dole nějakých 16kg a chci si dát teď pár týdnů "detox" mozná skončím úplně,ale mám strach,že opět přiberu. Jín zdravě a v malých porcích,cvičím a pohybuji se,myslíte,že se dá zabránit přibrání? Teď mám na svoji výšku totiž udeální váhu,nechci mít zase nadváhu :(

Odpověděl: Markéta Kordová

 

Alice, dobrý den,

 

úbytek váhy při užívání pervitinu je běžný jev, stejně tak je běžné, po vysazení, že váha jde nahoru.

 

Chápu a jako žena si umím představit, že je pro Vás váha důležitá, ale po pravdě řečeno užívat pervitin kvůli váze mě přijde dost zbytečné. Zdravotní potíže a vůbec plno dalších problémů, které jsou s užíváním nelegálních drog spojené jsou dost riskantní.

 

Doporučuji doplnit vitamíny a minerály, zaměřit se na zdravý životní styl, najít nějakou vhodnou pohybovou aktivitu a snažit se udržet váhu jiným, zdravějším způsobem. Ta rizika za to opravdu nestojí.

 

MK

 

Zpět

Veškeré materiály a texty na stránkách této poradny včetně zodpovězených dotazů jsou majetkem SANANIM z.u..
Jejich kopírování a jakékoli další využití je možné výhradně se souhlasem SANANIM z.u..
Licence Creative Commons Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte komerčně 3.0 Česko