Pro pí.Pavlikovou
Lenka
Díky za odpověď, mezitím se mi povedlo opustit diazepam,a i když to bylo ze 2 mg, prožívám zřejmě abstinenční syndrom, neboť je mi dost mizerně, od lékaře jsem na překonání obtíží dostala právě pregabalin, beru 150/150,ale moc mě to neulehčuje, máte zkušenosti,jak dlouho to utrpení trvá ?
Díky za odpověď.Lenka

Odpověděl: Veronika Pavlíková
Dobrý den.
Vydržte 2 týdny, mělo by se Vám ulevit. Když ani po 6 týdnech Vám nebude dobře, tak se o abstinenční příznaky nejedná a je nutné hledat příčiny úzkosti a řešit je. Pregabalin je dobrý lék, ale nemusí Vás zbavit obtíží, ale až po 6 týdnech lze rozhodnout a rozlišit, jestli je úzkost problém primární nebo se jednalo o reakci na vysazení diazepamu. Rozhodně stav jde řešit, vydržte a nebojte se komunikovat s Vaším psychiatrem, někdy je potřeba alespoň přechodně nasadit podpůrnou medikaci.
S pozdravem,
VP