Kocovina po extazi
Roxi
Dobrý den, minulý týden jsem užila během dvou dní 4 tablety extáze po kterých jsem měla zimnici, bolest hlavy, bušení srdce myslím že tam bylo úplně něco jiného. Od té doby je mi každý den špatně - závratě, motání hlavy, slabost, rozmazlené vidění, už to trvá 5 dní. Nevíte kvůli čemu by to mohlo být a jak dlouho by to mohlo trvat? Děkuji.

Odpověděl: Markéta Kordová
Roxi, zdravím Vás.
Nelze také opomenout, že se vlastně nedá zjistit (pouze toxikologickým rozborem) co vlastně všechno dané tablety prodávané za extázi obsahují. Není neobvyklé, že plno takových tablet se s účinnou látkou MDMA ani nepotkalo a jejich složení může být různorodé. Tam pak nelze vůbec předpokládat, co mohou organismu, ale také psychice přivodit za potíže. I kdybyste si pořídila tabletu s obsahem MDMA, stejně nelze odhadnout množství účinných látek a množství dalších příměsí.
Z tohoto důvodu nelze moc dobře předem vědět, co a jak bude po konzumaci probíhat, co se bude dít a co s čím bude reagovat (např. při současném užívání nějaké medikace nebo dalších drog).
Obsahy tablet se mohou tak různit, že na podobné otázky bohužel nelze zodpovědně odpovědět, pokud není známo jejich přesné složení.
Přeji, ať je Vám brzo lépe!
MK