Pervitin 2
Lajla28
Dobrý den mockrát děkuji za odpověď k doktorovi určitě půjdu ale mám roční dceru bojím se že mi ji odeberou vím že je to asi směšné vzhledem k tomu co dělám ale nechci o ní přijít je moje vše takže tedy o předávkování nešlo?

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Lajlo,
vaše bavy ohledně dítěte zcela chápu. Přesto se přimlouvám za to, abyste lékaře navštívila. Pokud možno řekla pravdu o tom, co se dělo. Víte, ono se těžko takhle na dálku posuzuje, jestli šlo nebo nešlo o předávkování ... předpokládám, že ne, když se vám stav vrátil i pár hodin od posledního užití. Spíš bych se bála té infekce! Ale znovu opakuji, takhle na dálku je to trochu věštění z křišťálové koule. Mnohem spolehlivější je zajít k tomu lékaři!
Jestli se obáváte, že byste přišla o dceru, můžete užívání trochu zlehčit - nemluvit o denním užívání, ale o pár experimentech. Nicméně do budoucna je obava celkem oprávněná - však co by se dělo, kdyby se tehle stav vrátil v situaci, kdy byste byla s dcerou? Přemýšlela jste někdo o tom, že byste s drogami skoncovala, nebo nastoupila do léčby? Víte, že existuje i možnost léčit se společně s dcerou, naše organizace provozuje dokonce terapeutickou komunitu, ale možností je třeba i denní stacionář. To znamená, že máme zkušenosti s tím, že maminky o děti přišly a v léčbě jsou jim vráceny, někdy jdou do léčby právě pro to, aby o děti nepřišly ... ale zdaleka nejrozumnější je nečekat, až se něco přihodí, nebo si někdo všimne, ale prostě se dát do kupy kvůli sobě i dcerce sama. Kdybyste si chtěla o něčem takovém promluvit, pak vám mohu nabídnout kontakt na kolegyni Ilonu Preslovou, která u nás vede Centrum komplexní péče a rodinu. Jejím cílem je spokojené dítě v péči těch, kteří mu chtějí být kvalitními a milujícími rodiči. Závislost nutně neznamená nekvalitní a nemilující rodič. Nicméně rozhodně je to spíš potíž, která by vás jednou mohla doběhnout a dostat do problémů. Není od věci být trochu napřed, co myslíte? Služby centra jsou poskytovány zcela diskrétně a zdarma. Paní Preslová má obrovské zkušenosti s komunikací s úřady, OSPODem, zprostředkováním léčby, neziskovými organizacemi jako je Klokánek, lékaři, léčebnami apod. Pokud byste si chtěla třeba jen popovídat, zjistit, jaké máte možnosti léčby a jak je to "s utajením" a naopak i s oznamovací povinností, neváhejte se na ni obrátit.
Ale ještě jednou opakuji - jde o vaše zdraví a život! Jestli vám jde o dceru, postarajte se v tuhle chvíli hlavně o sebe a abyste byla zdravotně v pořádku!
Snad tedy alespoň takto.
Držím palce, budu moc ráda, když napíšete, jak vše dopadlo a jak jste se rozmyslela ohledně poradny. Kontakt přikládám.
Centrum komplexní péče o dítě a rodinu
pevná linka: +420 220 80 31 30
mobil: +420 702 036 237
email: pece.dite@sananim.cz
Odborný garant: PhDr. Ilona Preslová
Schůzky probíhají nejčastěji v Praze v Holešovicích.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.