p a uzliny
last
zdravim poradnu,jsem uzivatelem pika,beru denne ,ale hrozne malinko,psani za 500 mi staci tak na 3-4 tydny...chci se zeptat zdali je mozna souvislost }a jaka}mezi uzivanim p a tim ,ze se mi zvetsila uzlina na krku,podcelistni,mam v ni pocit jakoby tahu,trva to asi tyden,a kdyz si snupnu,a to cinim dirkou na opacne strane ,tak tu uzlinu citim jak tahne....prosim,sdelta mi nejake info o zdravotnich rizicich meho pocinani a o uzline,diky last

Odpověděl: Jakub Minařík
Aby se na tuhle otázku dalo odpovědět, musel bych znát výsledky vyšetření a ty již odpoví sami za sebe. Ta zvětšená uzlina může a nemusí mít souvislost s vaším braním. Zvětšení uzlin je ale varovný příznak mnoha chorob, a stálo by za to aby to viděl váš lékař. Zajděte tam. Budete mít klid.
Co se týče zdravotních rizik, při pravidelném šňupání dost trpí sliznice dutiny nosní a může dojít k jejímu poškození, ztrátě čichu, infekcím v dutině nostní, ... Šňupání je ale jistě mnohem méně rizikové než injekční aplikace. Bližší informace o pervitinu najdete zde.