Terapie
Štěpánka
Dobrý den, moc děkuju za odpověď, tak nějak jsem podobnou očekávala... Pravdou je, že se opravdu necítím dobře a navíc cítím, že se moje situace stupňuje a alkoholo-kokainové úlety se opakují čím dál častěji. Pokud byste mi mohla doporučit někoho z Prahy, na koho bych se mohla obrátit, budu ráda, případně platba za terapii není problém. Cítím, že se pohybuju na hraně, a nerada bych se ocitla za ní. Ještě jednou děkuju.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Štěpánko,
pokud byste měla zájem o terapii, tak vám mohu doporučit konkrétně například kolegu Karla Chodila. Pracuje několik let v Terapeutické komunitě Karlov, která spadá pod Sananim, a nemá tedy problém vzít do péče někoho, kdo zmiňuje závislost, navíc pracoval i v projektu Dejme ženám šanci a věnuje se tedy i problematice domácího násilí.
Před pár minutami jsem s ním hovořila po telefonu a ověřila si, že má volnou kapacitu a rád se s vámi domluví na první schůzce, kde byste zjistila, co nabízí a uvidíte, jak si sednete, a jestli se domluvíte, co a jak dál. Pokud by se vás neujal on, pak vám rád předá kontakty, kam se můžete obrátit. Standartně je platba za hodinu 600,-, ale na první schůzce si vše domluvíte.
Snad tedy alespoň takto.
Sem přikládám kontakt na kolegu:
Mgr. Karel Chodil
https://karelchodil.cz/
728 970 155
karel.chodil@gmail.com
Pokud byste hledala psychoterapii sama, pak určitě věnujte čas prohlédnutí si dostupných informací, rozhodně sledujte vzdělání. Psychoterapeut se jen výjimečně obejde bez několikaset hodinového sebezkušenostního psychoterapeutického výcviku (ať už v gestalt terapii, skupinové terapii, sebezkušenosti, psychoanalytické terapii, transakční analýze, rodinné terapii apod.). A nebojte se poptat v okolí, osobní doporučení není vůbec od věci.
Držím palce a přeji vše dobré.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.