Testy
Rekreační uživatel
Dobrý den, kouřím marihuanu jednou týdně. Když mi dá policie "líznout" a půjdu na krev dostanu se od posledního hulení třeba za 24hodin nebo 48hodin prostě za jak dlouhou dobu se dostanu pod povolenou normu kdy uživatel není posuzován jako ovlivněný a není mu možné zabavit řidičský průkaz?

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
pokud by Vám Policie takto prokázala orientačním testem přítomnost THC, je nezbytné přetestování z krve. Z krevního testu v laboratoři lze zjistit, zda Vaše užití mělo vliv na schopnost řízení motorového vozidla. Aktivní THC je v krvi detekovatelné cca do 24 hodin od posledního užití.
Tudíž bych doporučila, pokud se marihuany nechcete vzdát úplně, abyste své případné další konzumace omezil, tak jak to bude možné s ohledem na Vaši nutnost řídit a hlídal si toto časové rozmezí.
Samozřejmě čím déle za volant usednete, tím lépe.
Mějte se hezky, MK