Hlasy
Znicena
Potřebovala bych nejake doporučení, kam ho vzít, vážně se obavám o jeho stav, má velmi náročnou práci psychicky i a bojim se, ze si něco udělá. Vím, ze se nenechá nikde hospitalizovat, ale potřebujeme k někomu zajít, něco na zklidnění a pomoc s těmi hlasy. Bojim se, aby ho nezacaly k něčemu nabadat. Zítra za nim jedu do plzne a chci ho někam vzít, ale vůbec netuším kam a hlavně aby šel.

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím,
v Plzni je více možností, zde kontakty:
Plzeň, Adiktologická a preventivní ambulance -21
Centrum protidrogové prevence a terapie, o. p. s.
Primární prevence
Plachého 6, Plzeň, 301 00
Zobrazit na mapě
Tel.: 377 220 325, 731 183 394
služby pro děti, mladé lidi a jejich blízké
Mgr. Jana Bučilová Kadlecová
www: https://www.cppt.cz/nase-zarizeni/p-centrum/pro-dospivajici-a-rodiny
Plzeň, Kontaktní centrum
Centrum protidrogové prevence a terapie, o. p. s.
Kontaktní centrum
Havířská 11, Plzeň, 301 00
Zobrazit na mapě
Tel.: 377 421 374, 731 522 288
Bc. Klára Šalomová, DiS.
www: http://www.cppt.cz
Plzeň, POINT 14, Kontaktní centrum
POINT 14, zájmové sdružení právnických osob
Kontaktní centrum
Husova 14, Plzeň, 301 00
Zobrazit na mapě
Tel.: 377235526
Mgr. Michaela Hlavová
www: http://www.point14.cz
Plzeň, Psychiatrická ambulance
Psychiatrická léčba
Denisovo nábřeží 4, Plzeň, 304 43
Zobrazit na mapě
Tel.: 378218378
v rámci AT pouze první pomoc
MUDr. Magda Boháčová
Plzeň, Psychiatrická ambulance
Psychiatrická léčba
Čechova 44, Plzeň, 301 00
Zobrazit na mapě
Tel.: 373723218
MUDr. Eva Navrátilová
Plzeň, Psychiatrická ambulance
Psychiatrická léčba
Švihovská 14, Plzeň, 301 00
Zobrazit na mapě
Tel.: 972523220
MUDr. Miroslava Synková
www: http://www.zpp.cz
Plzeň, Psychiatrická klinika při Fakultní nemocnici Plzeň
Psychiatrická léčba
Alej Svobody 80, Plzeň, 323 00
Zobrazit na mapě
Tel.: 377103142
MUDr. Sylva Racková
www: http://www.fnplzen.cz
Plzeň, Psychiatrický denní stacionář
Fakultní nemocnice Plzeň
Denní stacionář
Alej Svobody 80, Plzeň, 323 00
Zobrazit na mapě
www: http://www.fnplzen.cz
Vy v Praze se můžete obrátit na naší organizaci, kontakty naleznete na našich webových stránkách www.sananim.cz nebo se můžete poradit na poradenské lince 602 666 415 (po - pá 13 - 17).
Přeji, ať je oběma brzy lépe!
MK