Léčba
Dan
Dobrý den. Rád bych se zeptal jak se má začít zařizovat léčba. Beru piko asi roků, myslel sem si že to dám sám, ale nejde mi to. Mam hodne problemu a chci to řesit. Diky moc za radu. Dan

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět vás zdravím, Dane.
Zřejmě nedopatřením jste zadal totožný dotaz 2x, před momentem jsem odepisovala na první dotaz. Pro jistotu kopíruji svou odpověď i sem.
Mějte se zatím hezky a ozvěte se!
MK
Kopie:
Je fajn, že máte chuť své potíže začít řešit, je dobře, že jste napsal.
Nejjednodušší způsob je obrátit se na nejbližší Kontaktní centrum pro uživatele drog (bývají ve všech větších městech) a nechat si s tím pomoci. Víte kam zajít?
Pokud ne, napište, jaká města jsou pro Vás dobře dostupná, obratem Vám pošlu kontakt. Nebo se sám můžete mrknout do databáze, zde: www.drogy-info.cz - v rubrice Mapa pomoci zadat kraj, okres, město a druh (v tomto případě Kontaktní centrum).
V případě potřeby, pište, jsme tu pro Vás.
Mějte se zatím fajn, MK