Zlatá z pika
Polomrtvý
26let bez zdravotních problémů.
Aplikace injekcí.
70kg 170cm
Otázka: kolik g/mg pervitinu a na kolik vody do inzulinky aby byla zlatá a rychlá?
Na debaty proč a skus vyhledat pomoc kašlu.. léčím se 8 let na psychiatrii, a po šesti letech sem zase v drogách.
Díky za odpověď

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru, dobře, že píšete. Asi tušíte, že návod na to, jak se zabít pervitinem, od nás nedostanete a správně i to, že se Vás budeme, v rámci možností, s ohledem a respektem k Vašim rozhodnutím a volbám, snažit motivovat k jiným řešením.
Mám podobnou, mnohaletou zkušenost a věřte, že ani mě v některých obdobích, nebyly podobné myšlenky cizí. Přestal jsem věřit tomu, že vůbec kdy mohu ještě zažít spokojenost, pohodu ve vztazích, radost, žít šťastně... Možná proto se mě Váš příběh, ze kterého tuším jen malý střípek, natolik dotýká.
Jsme v kontaktu s mnoha lidmi, kterým se podařilo uzdravit a sále jich přibývá. Většina z nich prošla situacemi, podobnými Vaší a zpravidla ne jednou...
Jejich příběhy jsou vzpruhou a inspirací nejen pro nás, ale především pro závislé, kteří podobně jako Vy, trpí.
Nevzdávejte to. To není přemlouvání, ale výzva někoho, kdo ví, že to za to stojí. Mám rodinu, dobré přátele a kolegy, práci, která mě naplňuje a baví, koníčky, které mi přináší radost, neměnil bych.
Stojím o to, abyste napsal více, můžete do skryté poznámky, nebo bude li to Vaším přáním, naši další komunikaci nezveřejníme. Pošleme kód, po jehož vložení na patřičné místo úvodní stránky poradny, se další dotaz/y i odpověď/i, ukáže jen a pouze Vám.
Ať už se rozhodnete jakkoli, máte naši přízeň, jsme tu pro Vás.
Amrit Sen