Zpetné vyjádření
Terka
Dobry den. Navstivila jsem poradnu. Vse jsme probrali. Syn mne po 3 mesicich kontaktoval. Ridila jsem se radou z poradny. Byla jsem v klidu a rekla jsem mu ze ho mame radi a chceme mu pomoc. Syn brecel a tvrdil mi ze chce zacit znovu. Ale o tom ze se chce jit lecit nic nerikal. V podstate mne zase obelhal. Podlehla jsem a dala mu nejake penize a zaplatila jsem mu ubytovani. Tvrdil ze odjizdi do Prahy zza praci a ze se ozve. Nic z toho neni pravda. Nikam neodjel a ani se mi opet neozval. Nevim co mam delat. Motam se v tom a nevim jak dal.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Terko,
nic strašného se neděje, jen jste příliš rychle znovu uvěřila, že se něco změní. Nic víc. Jste matka, a moc toužíte po tom, aby se situace změnila a syn toho skvěle využil. Co dál? Netrapte se, nevyčítejte si to. Jednoduše pokračujte v tom, pro co jste se v poradně rozhodla. Neváhejte tam znovu zajít a o všem si popovídat. Vždyť i pro vás je tenhle postoj nový a učíte se v tom chodit. Nepůjde to hned. Synovi narovinu řekněte, že platí, že vám na něm záleží a máte ho ráda, ale po minulé zkušenosti jste se rozhodla mu další peníze nedávat, víte, že lhal, slib nesplnil, takže prostě momentálně žádné peníze.
Víte, lidé, kteří berou drogy, si dokáží poměrně dobře sehnat peníze na drogy, neni to zrovna levný koníček ... když bude stát o léčbu nebo nějakou změnu, zvládne to. Stačí jen chtít. A kdybyste přesto měla pocit, že peníze mu nějak pomohou, vždycky je tu možnost nedávat peníze přímo jemu na ruku... prostě zaplatit přímo ubytovnu, koupit lístek ... i to se samosebou dá obejít, lístek vrátit, ubytování ukončit. Ale můžete mu to zkusit zkomplikovat. Ale pravdou je, že nikdy nebudete mít jistotu, na co peníze použije.
Takže se držte, zbytečně si nedávejte vinu a nebojte se zajít znovu do poradny. Mám dojem, že se vám minimálně trochu ulevilo, nebo se pletu?
Držím palce a přeji vše dobré,
Gabriela Minařík.