Pervitin
Kristynak
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat mám už delší dobu podezření ze mi pritel něco tají vvminulosti jsme řešili téma pervitin neboť jsme měla podezření ze pritel užívá tuto látku ,namatkove jsme mu dala test který mi vyšel pozitivní od te doby jsme ho testovala parkrat a bylo vše negativní problém je vtom ze doma nacházím různé sáčky a trubičky o kterých jsme přesvědčena ze to je na užití :/ nevím jak to mám řešit nevím jestli mu mám věřit a co dal .dekuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
chápu Vaše obavy a podezření. Nejdříve bych doporučilo prostudovat tyto základní informace:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke/testovani-na-pritomnost-drog.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
Dále by nebylo od věci navštívit nějaké zařízení, kde se zabývají i poradenskými službami pro blízké osoby uživatelů nelegálních látek.
Netuším, kde žijete. Pokud by nebylo obtížné navštívit naši Poradnu pro rodiče a partnery, můžete se objednat přímo k nám. Zdali žijete někde jinde, rádi Vás nasměrujeme na vhodné zařízení u Vás. Stačí uvést jaká města máte v dobrém dosahu.
Poradna pro rodiče, partnery a blízké, SANANIM
Žitná 1574/51
110 00 Praha 1
pevná linka: +420 284 824 234
mobil: +420 739 268 527
e-mail: rodice@sananim.cz
Pondělí
9 - 19
Úterý - čtvrtek
9 - 17
Pátek
9 - 15
http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodice-ppr.html
Pokud se budete potřebovat na cokoliv doptat, neváhejte se ještě ozvat.
Mějte se zatím hezky, MK